fredag 26 september 2008

förvirrning pågick under gårdagen. jag var ute med m hela dagen tillsammans med lina. m sov, vi fikade på gröningen vid havet. sedan åt vi banan i en park.

s:"ida vet du vad det är för dag idag?"
i:"onsdag? eller?"
s:"det är torsdag ida också är det den 25e"
i:"jahaaa?"
s:"det betyder att du ska få din första lön?"
i:":D"

vi lämnade m runt 3tiden, då gick vi till stan för jag måste ha en outfit tills på lördag. men utan resultat. okej, trosor och tigts. sen bjöd jag lina på mat (ovanligt) och åkte tillslut upp till kidsen igen och passade dem när dem sov. &bara för jag var där igårkväll betyder det att jag är ledig idag. &jag är lycklig. för idag ska jag och lina till stan o fixa lite grejer, jag ska möta mamma på syssan, och sen ska vi käka med mamma &andy (också kommer viki) för att sedan gå ut och dricka öl med grabbarna. i'm happi.

Inga kommentarer: