söndag 28 september 2008

här kommer en uppdatering från min helg.

i fredags blev det förfelle hos jolle, sen stan med gänget. vi hamnade på tapaz &jag vet i fan hur. först kollade jag pp &joel raketer. på tapaz hinkade jag öl och skrattade. sen tog vi gänget och gick till bulls, tog nog bara 1h att gå dit eftersom alla är så efterblivna? där blev det lite biljard, cider &mer skratt &återseende. så stängde vi baren där, såklart. och drog vidare till steak, jag skulle hälsa på anna. och plötsligt var alla försvunna och jag stod med zukiki på steaks uteservering och skrattade åt paula, som skrattade åt mig. &des steakhousedude tog min cider? bitigt som fan. sen åt viki &jag potatismos på bussen hem, träffade littel &pratade på busshållsplatsen. somnade.

i lördagsmorse sov jag o v länge, sedan åt vi godis i sängen &satt på balkongen &myste en stund. v åkte hem &jag tog tag i mig själv och mötte upp anna i stan för en mysig fika på eh. eller jag åt frukost. he-he. drog med bussen till årrestorp &gick på black and white fäst. lilla missplaceringen kanske? men det var galet roligt. eller ena stunden ville jag bara hem, andra låg jag på marken och garvade åt angelica, vår värd. hon är C R A Z Y B A N A N A Z ! men på min 18års fest stod jag också på köksbänken med en gardinstång i handen och kasstadeblommor över allt, med två feta blöta fläckar på röven, på världens minsta klänning. ni fårstår varför jag skrattar. bille körde oss hem, men först inom mc. och det var gott.

söndag. lillsyrran ringde &väkte mig. vi har hängt på väla, sen åkte jag med henne hem. men nu är jag hemma igen. ska dricka te nu, sen sova. imorgon är det workieworkie.

Inga kommentarer: