onsdag 24 september 2008

juste! jag skällde ut ett gäng smågrabbar idag också. i know sometimes har jag 2much attitude.

jag & a gick från lekplatsen. så står där ett gäng småkillar på trottoaren. så när vi kommer så ungarna bara "shit! det kommer någon" så ser jag att det typ ryker, så tänkte jag 'vafan'. så gick jag förbi huset där dem sprang in, också ser jag att det brinner i massa löv utanför huset mitt över
jag:"altså vafan håller ni på med?"
kidsen:"inget? vi försökte släcka elden"
jag:"det gjorde ni så fan heller"
kidsen:"joo, altså du ser ju det brinner inte"
(det kom typ lågor, inga stora men små)
jag:"jag ser ju att det brinner? nu får ni fan komma ut och släcka det?"
kidsen:"nääeeeh"
jag:"va sa jag? kom nu ut och släck det, för det kan börja brinna en jävla massa i alla torra löv?!"
kidsen:"okej"
så gick en kille ut
jag:"mmmmm, trampa på det då"
så gjorde kiddet det så gick jag och var nöjd med mig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, a kommer bli känd i området som kiddot med coolaste nannyn :D