måndag 5 maj 2008

1. Jag har insett att min senaste kyss: smakade som när jag var 14. haha
2. Jag lyssnar på: the cardigans
3. Jag pratar: mycket &mycket
4. Jag älskar/tycker om: 1månad till studenten, 13dagar till costa. + att jag har letat igenom min gardob på kläder
5. Min bästa vän(ner) är: många fina &mina
6. Min första riktiga kyss: på sjökrona i en svart soffa där det låg en spya, med en kille som var mindre än mig &hade spanat in mig på bussen. awi.
8. Jag avskyr när folk frågar: "vad ska du göra efter studenten?"
9. Kärlek är: något man blir kåt och konstig av
10. Någonstans, tänker någon på: livet?
11. Jag kommer alltid att: vara barn
12. Jag är hemligt förälskad i: en jävligt lång &krånglig historia.
13. Sist jag grät var: i fredags när jag kom hem till helsinborg igen.
14. Min mobiltelefon är: rosa &fin
15. När jag vaknar på morgonen: kissa!
16. Innan jag går och lägger mig: borsta tanden, på med skenan &läsa
17. Just nu tänker jag på: att mitt ben sover &jag får snart panik
18. Bebisar är: så jävla söta &luktar gott.
19. I dag har jag: ätit en förjävla god bakadpotatis
20. Igår hände: bbq mys!
21. I morgon kommer jag: träna för första gången på typ 3år. go go go
22. Jag vill verkligen: ha klart alla mina grejer och att någon gör det åt mig, hehe

Inga kommentarer: