tisdag 6 maj 2008

1. idag såg vi es3d's slutpruduktion i dans. i slutet började jag lipa. "As we go on, we remember All the times we had together And as our lives change, From whatever We will still be, friends forever" funkar lätt på mig såhär dax. jag vill inte lämna er, jag vill inte.

2. jag har tränat idag. på första gången sedan aldrig typ. okej skolidrottat har jag gjort, men vafan är det? spinning cykel is the shit, eller kanske inte på bara 3mackor &ett äpple. också fick jag ont i knäet. det hela slutade med att jag mådde sjukligt illa &ville spy. men jag spydde inte, utan cyklade hem med min mp3 i bhn

3. jag vill tatuera mig. något fint, litet, svart bakom örat. helst en liiiiiten liten fågel (kommer typ inte fuka eftersom det är så mini) för det är så fint med små svarta fåglar+ att jag inte vill ha nått äckligt som en liten stjärna eller nått. he-he

Inga kommentarer: