måndag 5 maj 2008

jag har varit ute hela dagen och blivit röd om snoken. skolan, sedan mat med tjejerna på mezo &det var mer än mumma. sedan gick jag des &elin en runda på stan och avslutade den med bänkhäng, sedan följdes jag och elin åt, hon hem och jag med. då rensade jag ut min gardrob så jag får lite koll på vad jag ska ha med mig till costa, har kasstat fram lite kläder &skor nu som jag ska gå igenom lite. sedan ringde ebblish och tvingade mig träna imorgon, det är bra att man har en sån fin kompis som tvingar en att träna. (det värsta är att jag har 10347 undanflyckter och fobier när det gäller träning, "alla kollar på mig ju" haha) så imorgon ska vi cykla cykel &jag kommer bli rödare än rödast i fejjan. 13 dagar till costa, nu jävlar ska jag kötta! (eller inte, eftersom tjockis är min grej)
PEACE

Inga kommentarer: