onsdag 2 april 2008

har precis kollat igenom massa av mina bilder från min gymnasietid. siesta, skoldagarna, festerna, grillkvällarna, myskvällarna och kvällarna då jag bara haft mina fina nära. viki fyller 19 på fredag och utav den anledningen var jag tvyngen att hitta en fin bild på henne. altså. vi har så jävla mycket minnen, jag sitter och ryser samtidigt som jag skrattar för mig själv. tänk bara tillbaka på vikis 18års fest. ha-ha-ha. jag ryser igen. haha. kan inte sluta skriva haha, kan inte sluta skratta åt mig själv och åt alla andra. tack för ni är så jävla söta. jag vill inte ta studenten. jag vill vara med er 4ever. fast det ver ni redan. altså HAHAHA! hahahaa! hahaha! förra hahaha! jag kan inte. detta går inte. tack för att ni finns, ni rockar fett dudas! [feminit dudes] NÄE. VAFAN LÄS IDA LÄS!!!!!!
PEACE LOVE AND BIRA SIESTA 06!

Inga kommentarer: