fredag 4 april 2008

GRATTIS VIKI DU ÄR MIN PINGLA!
jag är så fruktansvärt TRÖTT! igår var jag i skolan hela dagen från halv 11 till fukin tjugo över fyra. sen han jag inte hem emmellan så jag drog snabbis till mästerlivs med tjejerna och käkade yogurt med blåbär. sedan till teatern snabbt som fan, se den! så söt, den var! jag ÄLSKAR att gå på teater riktigt mysigt. sedan snabbis upp på nb &kika på det nya. [nice baice] jag &d var så jävla trötta så det blev ett hej &ett hejdå. sen hem till d, göra mackor, slockna i sängen. men jag har sovit konsigt, oroligt typ. fick värsta rycket inatt, hatar sånt. och detta var as stort. hehe. upp kl 9 på min ledigadag &hade ont i ryggen. maggans is show 10.30 -11.30. sen gick jag till des, hämtade min väska &mötte upp ft in town. blev mezo fika &presnt shopping. slutade med att jag låg på golvet i en random affär och typ bölade för jag var så trött &grinig. [brukar fan alldrig vara så, hehe] men till slut kom jag hem. dushade, la mig i sängen med handuk+täcke, men tog mig snabbt upp igen, kan fan inte somna! måste upp, upp, upp! fixade käk samtidigt som jag klädde på mig + kikade bussen. drog till ebba. satt i hennes kök, på hennes nya stolar &pratade med loka. sedan blev det glans baby! med lini+orvar. SÅ JÄVLA KUUUUL! JOHAN GLANS ÄR MIN NEW HUSPAAAAAAAAAND. [hahaha, tack ebba för julklappen you rock!] fick sjuss hem av emil, som ska ta mig till venedig... nu ska jag käka nått, och ligga i min säng. imorgon blir det S-O-F-T lördag tills kl 20.00 då blir det kalas, vild fest, viki 19! jävlans trevligt kalas säkert.

troligtvis firar jag valborg tillsammans med mitt hjärta, min fru, min norrläning i steninge. bättre planer får vi leta efter. tack &puss

Inga kommentarer: