onsdag 2 april 2008


idag bestämmde jag mig. jag ska ha de görna skorna på studenten, så jag tog tag i mine muter så vi skulle klicka hem dem. [jag fattar ju fan noll med posttillskott, visa kort och allt det där] klick nr1. sidan kan inte visas. snopp. klick nr2. sidan kan inte visas, apesnoppe. klock nr3: sidan kan inte visas, jag blir matt &trycker uppdatera. DÅ STÅR DET ATT SKORNA ÄR SHLUT? okej, nu har jag då två alternativ. 1. jag har klickat hem 3 eller 4a par skor i samma storlek. 2. skorna har tagit shlut för någon annan har köpit mina underbara shoes. givande, roligt, och jag är ledsen i hjärtat. jag menar, dessa var bäst, finast &läckrast. helt toppen till min klänning. så nu tvingar mamma mig att ringa cali's kundservice imorgon. vem vill ha 3par likadana shoes? eller altså. när kommer dom tillbaka?! ge mig mina skor nu va. bara 65 dagar kvar till studenten jö! bara 2månader, shit. jag kissar på mig &jag har inga skor till min klänning som är så jävla fab. jag är ett stort skämt.
PEACE

Inga kommentarer: