måndag 18 februari 2008

9.58

två dagar i rad har jag vaknat 9.58 så jävla störigt, men idag somnade jag om. sedan städade jag upp lite på mitt rum, har även damsugat nu, doktig chej! åt frukost med hångelklubben innan också. haha, oskar var så jävla lik kingkong så jag började skratta och satte en bit bröd i halsen, &skrattade och kunde inte andas. sedan fick jag upp allt [ahha låter äckligt som fan] &då bara ran tårarna för jag skrattat så mycket. så sätter jag mig vid bordet igen, dricker lite jos &börjar skratta åt oskar igen! hahahahaha &då började jag gråta, snora OCH skratta. haha. sen slutade jag, oskar bara:"du är riktigt störd, vafan är ditt problem?! jusst nu imose var det att orre var så äckligt lik kingkong! sen ska jag &lina handla på pökmeh &jag ska ducha innan &göra mig lite snygg. hehe, paoline kommer ikväll, wi<3

1 kommentar:

Paula sa...

hahahaha mongo :D bara du som lyckas med sånt idoo.
ikväll kommer jag med chippe och dippe, NAM NAM< 3