måndag 18 februari 2008

HAHAHAHAHA!

"Idag dör jag på min cpsyrra. Dagen började med frulle och sedan klädde vi på oss för att gå till pökmeh och handla mat. Jakatana here i come! Det tog oss två timmar och under tiden blev hon bara mer och mer cpsyrra.
1. hon moffar åt sig 10 paket nudlar och tappar solgalsögona, märker hon det? -nej
2. hon skriker och bölar över att hon gjort det och får en glass. (vilken mamma jag är)
3. Påväg hem "lina du går på sidan på skorna" Jag: "jaha men du går på din slida" haha.
4. kommer på att jag glömt köpa köttfärs, så vi går till ICA fast bara om ida får mer färdkost
5. under tiden jag är på ICA 10 min, så hinner hon skicka sms til mig "skynda dig någon till (vill) ta vår mat"
6. När vi går från ICA är ida skitglad för sin godispåse och en gubbe kommer fram med kupad hand Ida: "vill du ha?" Gubben: "jatack" Ida: "Du får den gula"
7. När jag har gått över gatan kommer Ida "Lina Lina jag backade på en tant" Jag orkar inte hennes hue."

snodde det av min systeryster. [lmober.blogg.se] nyss rammlade hela listen ner från köket, haha lina stod typ och bölade i köket medans jag garvade som en liten mask. måste snart ringa mamma och fråga vad vi ska göra med satans listen. hahaha mitt humör idag är underbart.

Inga kommentarer: