torsdag 10 januari 2008

tröjah

provet gick skit åt helvete, fan kiss [svärar i 100 år minst]. efter provet blev det en välsmakade [illa] lunch i matan tillsammans med sasha, maggan, des &viki. efter var det textil lektion till max! dock var inte annika på skolan idag, men vi klarade oss själva. gjorde bollar till snöbollsklänningen som värsta små nissarna till jul! blev många balls. sedan sydde jag ming tishort som ska redovisas imorgon. den blev phin. jag vek och sydde upp armana, sydde armarna i kanten med grå små stygn. sedan klippte jag av satans halsringningen som får mig att vilja kräkas annars, rynkade vid brösten &tog med halsningenen så den blev typ v ringad. satte ett litet band över sömmarna till rynkningen och sedan tryckte jag en grå fågel lite snett där bak på ryggen. (wopidopido) som des sa "den kan man ju ha på sig när man går ut" eller "shit vilka meloner du får i den" haha, kul chejer! [tack för hjälpen mags] efter textilen blev det gina &köpa smycke till maggan &sedan fika med våra pojkar. orreborre &jojjefinis. haha på ebbas i säkert 2½h. gott &mysigt. grönsaksbaguette<3 sen blev det hm &där träffade vi kajsa och snackade en massa. nu ska jag äta nått och sedan plugga.

imorgon kommer viktor, ska städa rummet, och packa då. eller iaf städa rummet när han är här. [snäll kåmpis] men vill ha det gjort och det är ju skönt med sällskap &han ville förfan själv. ska även renbädda &sånnt så allt är mysigt när jag kommer hem från sälen:) [iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih sälen] plocka fram lite kläder också sen blir det väll softa och chilla med virre. &kanske filmkväll med mammut eller nått eftersom vi inte kommer träffas på en vecka! oh, måste säga hejdå till lini också;C ush. hatar att säga hejdå. terrisera mig på min mobil, jatack. något mer jag ska göra? jo, skriva roffes uppgifter kanske? måste måste. ja, det var väll allting.

Inga kommentarer: