fredag 11 januari 2008

2

2 dagar sen är det "Dags att rensa själen så jag sticker till Sälen" & "vi drar till fjällen fest hela kvällen". eller inga för stora föthoppningar eller hur viki? men vi ska dnog få det hejdundrans mysigt iaf. jag laddar med markolio - vi drar till fjällen, som ni kanske har märkt. snackade med daddy innan han bara:"då får du sjunga vi drar till fjällen" jag bara:"öh? gör jag redan?" har packat nu, eller lagt fram en massa kläder, grejer, underkläder, 3par mössor &lika måna par vantar. en halsduk måste också ner, men den tar jag imorgon eller? bwah, as svårt att packa för att åka till kallt, jag är van vid att slänga ner ett par shorre lixom. äh, det fixar sig säkerligen. men har börjat bli rädd att mina slantar inte ska räcka, men vafan. det måste dem göra, annars får jag ringa mamma och be henne föra över fler slantish! efter skolan idag stack jag &virre hem till mig. jag städade och baby lekte dj! bra att ha en sånn killeh va [nej vi är icke tillsammans, så har jag gjort det klart också. han har en flickvän som henner tzannah] sen skulle vi kolla på aladin, dock slocknade båda två typ efter 10 mintuer och jag vaknade när det var typ 10 minuter kvar, det var den filmen det. när mamma kom hem sa hon "men ligger ni där och myser" jag bara:"mmmmmmmmmmmmmmm" värsta morgon rösten typ. sen stack virre efter vi sett oc och jag bölade lite, ryan åkte till hon som blir gravid, seth rymmer ifrån summer &mammin, pappin. hade min bf gjort så lovar jag att hans falukorv blivit lilleprinskorven nr1. eller jag hade iaf mordhotat honom några gånger. [tur att jag inte har någon bf] sen åt jag &mammin gottis mat. &har precis snackat med viki i telefon.

Inga kommentarer: