onsdag 9 januari 2008

malmö

det bar av till malmö idag med klassen och tjejerna. alltid lika mysigt och roligt när vi gör så trippar med vår klass. alla är riktigt störda, mattias gick och lekte störd och skrek på frida hela tiden "fridaähhhhh" genom hela malmö. riktigt roligt. sen tyckte alla det var sjukligt intesannt i synagoggan. [?] sen blev det kinah mat. holymamasexy vad alla käkade. jag krängde, är fortfarande mätt för fan. tåget hem var sjukligt lame, jag satt och pillade på maggan och lyssnade på pinky baby! [ska btw rensa honom idag] eh, lisa, sandra och anna hittade tydligen en kändis på tåget och spårade honom till helsingborg det visade sig att han var en vanlig random kille med flickvän och barn, kul. sedan fick jag smaka det roligaste på länge, rymdglass. anna hade köpt det i malmö, altså det var typ fryst glass, sedan hade dem vakum förpackat det. så smakade det precis som glass men det var typ pulver, fast det satt ihop. sjukligt läskigt, men roligt! sen kom jag hem och pluggade rock och pophistora, sydde lite på min tsihort, badade, färgade håret, pluggade. altså jag kommer få ig imorgon. och imorgon är det torsdag vilket innebär att jag måste börja packa ner lite saker &typ sånnt. säkert kommer jag glömma nått jätte viktigt som typ raggsockor eller nått. altså, säkert. MÅSTE KOMMA IHÅG ATT FÖRA ÖVER CASH! &mitt leg får jag inte glömma. hehe långe bob ska också följa med, eller han ska följa med vikis big brother och han fyller 21 när vi är där &viki har sagt att vi ska sjunga kareoke för honom då, stackars bob. haha viki och jag förhör varandra nu, det går ju sådär va. jag kan ingenting medans viki kan ALLT;c fusk. tror orre får klä ut sig till mig och göra mitt prov? plix kompis? [blinkblink] oh, blev sugen på att lyssna på blink 182 nu. iiiiiiiiiih. i miss you, miss you. alalalalalala
jaja, pus

Inga kommentarer: