tisdag 8 januari 2008

And it's okay If you had to go away Oh, just remember the telephones Well, they're working in both ways But if I never, ever hear them ring If nothing else I'll think the bells inside have finally found you someone else And that's okay Cause I'll remember everything you say.


älskar denna låten, sitter alltid och sjunger högt som fan till den. där av mitt namn också. [kom på att min mp3 behövs laddas nu också fu*k] så nu har jag pinky här i datorn, ska fan byta lite musik nu när jag väl laddar henne också. varit hos kusinerna idag för anna fyllde år, vi käkade tacos och massa godi &tårta. nöjd chjej. innan des hade jag ju inte bara tryckt i mig en kolaboll i skolan, mackor, skorpor och kakor hos emma, nänä. det är okej ida, det är verkligen det ...........NOT! får väll ta tag i det och 1mil grejen när vi kommer hem från sälen. fina grejen sälen kommer bli, hih spritter i hela min kropp av bara tanken att få leka med viki i snön i 7dagar, wi! hoppas där finns några offer som viki [&jag] kan sätta tänderna i, ska lätt ragga upp någon i vår pulka, visst baby? SLICKYSLIDA is here babyyys! fick även låna lite saker av emma idag, några snygga mössor och lite sånnt som jag &viki säkerligen kommer posa i. haha. jag köpte två jätte fina armband idag också på gina, ett silvrigt med två hjärtan som hänger, och ett träarmband. sjukt nice, gina har rea 15:- för vissa smycken? skojja att vi plocka på oss fina grejer, vixan plockade på sig örhängen och grejer elin också. träffade john idag också när vi skulle gå upp mot skolan igen, eller jag skulle möta lini &emma och elin skulle hem. så blev det pratpaus i baken. baken? blev det rumpan? backen, äh. vafan palla? imorgon ska vi till synaggoggahn &kolla sen ska vi käka kina mat, det är det hela klassen väntar på. jag menar kina/thaimat också är det BUFFE! kan fan inte bli bättre, moffing ska pågå! hoppas dom har friterad glss, är sjukt sugen på att prova det. verkar fan as gottis. har sjukligt ont i nacken &i halsen. får inte bli sjuk, ska inte bli sjuk! eh, vi ses imorgon då ska jag plugga.
visst gillar ni min fina blogg? SVARA ANNARS SKA JAG LÄGGA KRÅKOR PÅ ERA KUDDAR!
puss<3

Inga kommentarer: