lördag 19 januari 2008

sälen

jag har minst 1000 saker att säga om sälen, hur underbart det har varit och allt därtill. men jag kan inte, får typ inte fram orden vet inte vart jag ska lägga tyngden. men jag får väll krysta fram något litet.

söndag, åka bil hela dagen, sova och äta. sedan framme i sälen, packa upp och mysa. måndag, upp och käka frykost, promenad. så köpte jag min fina mössa. buzz i stugan med charlie+rasmus &minbabivikih. sen fest i röda stugan, tidig hemkomst på tisdagmorgon. smsen från viki är orslagbara.<3>tisdag, efet 4h sömn upp &åka skidor. bakis&4hsömn+ att jag var mörbultad efter måndagen. bob 21 och majkens (som sög) onsdag, sov länge med viki, upp lagom till afterskin. afterskiade med viki, bob, andreas, olle &carhlie. sen till röda stugan och forstätta afterski. tidig hemkomst på kvällen redan vid hal12. (bara 9hafterskiande i stinkande undersäll) torsdag, sen uppgång ingen, lagom till afterskin. med viki +nårre 25+are. sen hem &minns i fan helvede vad vi gjorde. fredag, vaknade sent igen. gick promenad med lotta&viki. sen softa i stugan &pizza hos arne&lillan.p3guld galan.terrorisera viki hela natten.
lördag, upp 10. packa, sitta i bilen, komma hem.

detaljer orkar jag inte gå in på, eller iaf inte nu. ska ställa mig i ducshen hade jag tänkt. men jag vill ha nått gott att stoppa i min mage. viki &jag har absolut INTE moffat denna veckan? öh. som fan. chips, oboy, cola. tack vikihjärtat för allt, verkligen. jag vet inte vart jag ska ta vägen, ville inte dela detta med någon annan än dig. jag älskar dig. (&snön) basta är det bästa som finns, cider &turkshots på afterskin. ja, ett stort hjärta till viki med familj& bob.

Inga kommentarer: