söndag 20 januari 2008

- - - ---- - --- -- ---

efter att jag varit hemma 2h igår och satt nydyshad vid datorn blev det gasen i botten. des &viki skulle göra stan lite osäker, eller jag skoja, de skulle ut och ta en öl så jag följde med, varför inte? fönade håret snabbare än snabbast och drog ur alla mina kläder ur sälenväskan och slutligen hade jag en helt ok "gå ut och ta en öl" outfit. mötte des på knutpungten vid kvarti10 blev kvällsmat där, chips &drickjoggi. (mgottis) sen mötte vi viki och gick hem till des för att sminka oss lite och des skulle byta kläder, vars en öl slank också ner. sedan gick vi till stinsen(?) och drack lite cider. mumma, sedan blev det potatismos och hemgång + sex in the city. mysigt, och skönt. jag behövde vara med någon/några. och så blev det. sov hos des med viki på en uppblåsbar madrass, jag gillade inte läget. men men, fick sova med des&viki ju. inatt ska jag sova själv första gången på 1vecka&1dag. m, viki kommer saknas. så jävla tråkigt att sova själv, hade verkligen behövt någon att prata med om natten, frivillig? kom till ida.

JA, idag blev det lunch/frulle på mezo med några chejer. sedan hockey. mysigt &härligt med heldagar tycker jag. älskar det, ärligt talat. (19.19) på tisdag ska josse klippa mig hemma hos henne &jag ska fixa maggans dreads. på onsdag blir det troligtvis popcorn med jossebebih. men vet inte om jag har slantar. bilder från sälen kommer senare, puss!

Inga kommentarer: