fredag 11 januari 2008

syster

finns inget bättre än att prata i telefon en tråkigt fredag kväll [okej jag har tryckt i mig 1apelsin också, det var kul &ätit glass från glasspaketer] speciellt med sin/sina systrar. jag har terroriserat lina två gånger, hon har terroriserat mig två gånger och slutligen viki har också terroriserat mig två gånger, förvisso är hon ingen syster [sorjligt nog] men jag ska spendera 7dagar med henne i sälen. viki uppdaterade mig om party livet i sälen. typ 3musikstilar, 5barer &massa dansgolv, vi trodde det var himmlen. TJUGO ÅRS FUCKING JÄVLA GRÄNS?! JAG VILL GRÅTA, VIKI MED. men vi fixar;) lina &thea fick ligga på min tutte och prata högtalare. theas &mitt samtal var väldigt givande
jag:"hej det är törnrosa"
thea:"nääääääeh"
jag:"joho"
thea:"nej det är ju IDA!" [låta helt över lycklig]
jag:"var det varmt i thailand?"
inget svar
jag:"thea? var det varmt?"
thea:"jaaaaaaaaaaaa"
jag:"jaha kom tomten då?"
thea:"näe han tål inte värme"

pyttsan tomten tål visst inte värme, det visste jag inte. trodde ju att tomten skulle besöka de små liven när dem var i thai. brukar alltid vara nån ful[l]ing som klär ut sig till tomten och hoear sig. lini hade fått presenter också. och jag med, eller jag har inte fått dem än, men ändån. en liten fin lista på presenter; 1st skinnväska, svart, 1st plonbok, rosa! 1st kashmirsjal(sa lini), rosa. 1st armband 1st sötvattens pärlor örhänge. jag kommer säkerligen bli glad när jag får det på söndag, nästa vecka när jag kommer hem.
PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har och tusan vilken fin header!

Ida & Robin sa...

tackdu!