lördag 15 december 2007

vet inte vad

igår blev det först julklappsshopping med lillekitty, cute cute. så härligt att träffa henne igen. det var müs. sen blev det fika med hela ft. johannes är nu en fri man, härligt gubben. (du är bäst) vi fick oss många galna skratt. hahaha. bara jag tänker på det skrattar jag. orres tatttou är lovley. sjukt snygg, you go! NU ÄR JAG OCKSÅ SUGEN PÅ EN. kom hem kvart över sex typ &skulle vara hos palo vid 7. hihi. jag &lina missade såklart bussen, men det fixade vi senare genom att gå hem, fixa oss klart, hämta glömda saker &så. m. det blev middag hos palo, tackos. namnam, doktik palobebih. sen blev det partaj. ville inte vara paula när jag stack där ifrån inatt vid halv 4tiden, ajsingbajsing. hoppas det gick bra med städningen iaf. m, jag &lini fick sjuss hem av ahl &edde. eller edde bara åkte precis som vi. haha. farmor kommer &hämntar mig om 50min. jag har samma frissa som igår, utkletat smink, luktar säkert skabb &har inte ätit frukost. så, ja i have 2 go.

pussinhajjin.
tack för igår paula.

Inga kommentarer: