söndag 16 december 2007

jul är kul?


igår bar det av till pappa för att fira jul, eftersom dem ska åka till det varmaparadiset thailand (jag kan ju inte säga att jag inte är avundsjuk) jag kommer dö i kalla sverige innan dem kommer hem. ja det är synd om mig. mamma åker till caribien i 4a veckor i februari. ta mig med!! iaf, det blev först fika hos pappa med glögg &julmust. altså jag kan inte dricka glögg så jag hällde i mig massa julmust i stället &sjukt mycket fika. jag var ju hungrig? sedan kom tomten &delade ut julegåvor. alla blev väll nöjda? jag fick fina te koppar &te. dem ska jag väll mysa med hela dagen eftersom det är äcklig söndag idag. jag somnade hos pappa, hehe opsi. men då blev jag terroriserad av leksaker, ungar, oskar, lina, tvspel ja you name it. sedan blev det mat, nam nam as gott. potatis &sås. jag var nöjd. sedan spelade vi lite tv spel &sedan blev det fika. ja, man äter som ett jävla djur i det huset. var hemma vid lite över nio? eller näe det var 10, då kollade vi klart på shrek 2 &åt av orres dumle. sen blev det bumms i säng, var så jävla trött. vaknade imorse inlindad i min mp3, altså det är ett under att pinky lever än. jag somnar alltid med den på &vaknar inlindad i hörlurar &grejer. kollade summerland imose &myste. sedan städade jag rummet, det KAOS! jag hade allt på migg golv som vanligt. apelsiner, sovsäck, smulor, gräs, kläder, bh, böcker, papper, pennor, smycken, skor.. ja allt. jag är verkligen hopplös. men nu är här fint iaf. ska fixa en stor kopp te &lägga mig o soffan med mitt duntäcke. hoppas jag får ett nytt fluffigt täcke i julklapp.
thea är btw världens gulligate unge."jag har aldrig tyckt om dig såhär mycket"
jag &lina ska passa henne &fanny typ helgen efter dem kommer hem från varma thai, det bli middag &shrek också har vi blivit lovade varsen liten slant. äh, det ska säkert gå bra. hoppas det inte är när jag är och raggar boys i sälen med vixilove.

Inga kommentarer: