torsdag 13 december 2007

night

på textilen idag hade vi present spelet, hehe jag fick plåster som var rosa med prinsessor på! gissa om jag blev glad? sasha sa att det passade mig så jag kämpade som fan för det nedrans paketet och när jag öppnade sa hon "men du är ju så klantig, också gillar du rosa. typ bra och ha när man sticker sig på nålar &så" hihi, ja! jag har klistrat på ett plåster på min mobil med askungen på. så fint så. har precis duffat, rakat bena &så. fin nu, ska lägga mig i linas säng &kolla på insider &måla klart naglarna. (fan va tjejig jag låter nu) skola imorgon, wtf ska jag ha på mig? alla mina kläder suger? ska nog ta nått från linifini hon är ändån hos orre &glor på hans gaddning. jag får vänta tills imorgon, eller lördag. på lördag måste jag gå upp senast kl1. buh. ska till pappa vid 3 &farmor hämtar oss vid halv. vi ska fira jul. blir nog kul. fast jag gillar ju inte julen, men mat är gott?

Inga kommentarer: