torsdag 13 december 2007

godmorgon lucia!

lussevaka hos maggan aka morgan igårkväll. först blev det sunes jul &godis, julmust &cola. så jävla roligt. vi var tvungna att göra regler för annars visste vi att någon skulle förstöra allt, hos maggan host. haha näe, skoja. reglerna löd. 1.prata inte 2.avslöja inte skämten i förväg 3. skratta mycket. haha det gick skitbra, eller vad säger du maggan? haha sjukt roligt var det iaf. fast jag blev trött och vafan var klockan då 11? eller 12? äh, då gick ner vi och bäddade i uterummet, eldade i brasan och lagade chippe med dippe, mycket snack &moffande sen var klockan helt plötsligt 2. och då hade vix somnat. snuttan<3 då ville alla andra också sova, så jag fick ge med mig. men det var gott att sova. somnade typ vid 3, lite över kanske &sov till nio. även fast vi sovit massa så var jag sjukt trött. maggan har snarkat mig i huvet hela natten. jag vaknade av att hon låt i min fejja &snarkade så slog jag henne "maggan sluta snarka" "jag snarkar inte? jag är vaken" "jo men visst? sluta" haha. blev frulle med julmust &gottisar dvs panekageböllar aka ebleskövor. (fin stavning va?)när jag &maggan står vid skåpen &lastar in gejer blir vi båda sjutna av snyggesimon &hans leksakspistol? haha så jävla roligt vi kom typ 5minuter försent och klampade in i klassrummet. haha. sedan var det lunf. då låg sion däckad/sovande i det lilla "rummet" när man kommer upp från källaren, hahahahhahaha! sen fick jag vg på mitt prov:D wiiiiiiiiii, typ första gången på as länge jag får bra på ett prov. &bra för mig är ett g? hahah jag hade 40, full påäng var 49.bowhaaaaaaaaaaaaj! sen blev det lååååång julfika på textilen & elda, sen stannade jag &sydde lite på tröjan. den blir så cozy. men jag hatar tvilling nålara, them are killing me! baaaaaaaaaaawah! men iaf, bara muddkvar &knapphål o sånnt. fixar jag nästa vecka, bowjah! somnade i nån timme när jag kom hem från skolan. ska se bonde sökerfru nu kl 2000. sen nog sova. en dag imorgon också då är det P to the A to the R to the Y!

jaja, det var väll allt för mig. postar kanske bilder sen.
pussssy

Inga kommentarer: