onsdag 12 december 2007

'lussevaka'

igår blev det bara snabbvisit hemma, käkade lite mat &blåbärspaj. sedan åkte jag ner till stan &mötte upp vix, maggan, josse och elin. vi var sugna på nånting mysigt och så blev det. fika på mezo i källaren såklart, jag var så jävla mätt så jag snyltade bara på linas morotskaka. sen gick vi till elins lägenhet, eller hennes systers som hon bor i just nu. vi satt tätt i soffan &kollade på dp. sedan blev det godnatt och alla åkte hem till sig och elin gick o la sig. jag &lina kollade på tv. sen somnade vi, jag tror jag vill minnas att jag sov hos lina inatt. jag minns typ inget. imose drömde jag iaf en konstigt dröm om john &john. vi gick på cykelvägen till mig, så var allt vatten i korssningen & parkeringen. så hoppade jag i med mobil i fickan. så tänkte jag "fan" precis när jag hoppade och när jag kom upp tog jag ut mobilen och kasstade den rakt i en barnvagn?min tröja på textilen blir så jävla mysig. har sytt klart armarna idag &sytt på krage. den blir så mysig. ska bara sätta på mudd på armarna, fålla upp &fixa med knapparna och så. kanske ska göra det imorgon så den blir klar? hihi, kan jag använda den nu i jul med typ ett par tights, eller brax. as mysigt iaf.ska snart sätta mig på bussen &färdas till stan. möta upp vix, sasha &elin. sedan ska vi roada till maggan där det blir tillställning ikväll. hihi, vi älskar det. varit med tjejerna alla lussevakor<3 sista nu ju nästan lite sorjligt. vill inte vara utan dom ju. imorgon går jag till kl5. fatta död jag kommer vara då? förra året sov jag ingenting. hahahaha lätt att jag typ kommer däcka med min kudde &sovsäck. ja! jag har på mig sista raggsockarna, dom är bruna undertill &har torkat gräs i sig, fast jag tvättat dom 100gågner. wah, jag längtar till siesta 08. då ska jag springa runnt i tights &raggsockor hela festivalen precis som detta året. &såklart shorre palo! näe, nu ska jag packa det sista. bloggar mer imorgon efter allt mys med tjejerna.

love

Inga kommentarer: