måndag 10 december 2007

shulen

eh ja. jag har haft en sjukt dålig dag. vaknade upp av att jag hade ett blodbad mellan bena (okej inte riktigt men nästan) frukosten gick sjukligt segt framför the voice, men iaf jag fick i mig den. men jag blev lite sen till bussen, då jag glömmde tamponger &ipren. (faaaaaaaaaaaak you) när jag kom till bussen så var den busshållsplatsen "flyttad" lyckat, lyckat, lyckat! jag gick iaf till nästa, flyttad. nästa, flyttad. altså hur långt ska jag behöva gå för att komma till skolan? jag gick iaf halvvägs till skolan imose, missade bussen &fick ta 2an till kopparmölle, sedan gå/springa till skolan för jag lovat des att modella kvart över 8. yeh, jag gjorde det och kom i tid så des fick sina bilder iaf. efter alla mina lektioner skulle jag vänta för vi skulle repa vår teater. ehehe alla hade typ gått hem nästan. vi bara jaha? så jag satt i lerrummet med mattias, tess, stefan, maggan &lina och snackade till typ klockan 4a? helt roligt. sen kom jag hem med lini, vi fick frästen gå från senderöd busshållsplatsen? imorgonbitti kommer jag lixom få gå till den rosa äckliga kiosken &ta bussen? (lissen) vi gick &handlade ingridienser till blåberrypaj! jag ska slaffsa i mig hur mycket som helst till prison break! nam nam, sedan blir det nog sex in the city med lini också. wi!

1 kommentar:

Paula sa...

HAHAHAHA blod mellan bena, alltså ido