torsdag 6 december 2007

trött

varit så duktig denna veckan &pluggat, imorgon är jag ledig då ska jag nog knåpa ihop några arbeten också.
gjorde 1prov idag,var hos tanis och fick tid till ta off bitchen jag har i käfften och har haft där sen aptil06. (holymama vad länge) det skulle blivit 1½år men det blev snarare 2. till och med annatanidssjöterska sa:"det känns som du hafft den i käfften i 100år" jag kunde inte sagt det bätte själv va. blev varm nyponsoppa med glass &mandelgrejtoppar till. mm, gott. tack saffi&annie. det var jeddegott. dock hade dem hur mycket soppa kvar som helst. minst att föda ett helt dagis med mellan mål. hihi, gott var det iaf. satt &käkade mandelgrejtoppar hela lektionen. btw har jag gjort helt fel arm till min [underbara] tjocketröja med storkrage &knappar. så idag var det bara att sprätta av armarna [tack j], och rita om armen, har nålatfast armen nu &ritat ena med sömnsmån. på onsdag blir det rita klart hela, sy ihop armhelvetet, overlocka, sy på armhelvetet, sen är jag på samma steg igen.

över and åut nu ska jag zhlafä.

Inga kommentarer: