torsdag 6 december 2007

&

SUCK PÅ MIG.
1. jag skulle smyg käka russin efter maten [aja baja fätzo], gissa vad jag lyckades med? välta ner hela skålen/burken med sockerbitar i. ajsingbajsing. jag fick små sockerkorn överallt+att sockerbitarna flöt ut i vardagsrummet?. mamma kommer döda mig.
2. det ligger ETT ensamt litet saltat chips på mitt nattduksbord! hur fan hamnade det där? smygäter jag chips på nätterna eller va?
men dett slår dock inte förra veckans "faaaaaaaaan, jag råkade spruta mig själv i ögat med en MER" & att jag tappade fjärrkontrollen i min goda dippa som jag blandat med så jävla mycket kärlek. jag är over the top. love me or hate me.

fast jag vet ju att jag inte är den ända som är klant arsle. sasha idag tex när vi satt och mummsade på nyponsoppan, ja då tappade hon sin glass rakt ner i den fylda vita skålen med nyponsoppa, SPLAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄSH sa det. så hade hon nyponsoppa på hela sig &sina fika grannar, you go girl. efter 2minuter insåg hon också att hon hade nyponsoppa i håret, vilket hon sket i. [hallå vi åt ju nyponsoppa mycket godare &viktigare] tillslut med hennes hår helt kladdigt &klibbigt. då tvättade hon av det, slutligen satt hon och torkade håret med en bit papper?!
har jag berättat hur mycket jag gillar min klass?

1 kommentar:

Anonym sa...

we love kläntish.