söndag 9 december 2007

godmorogn

siesta reunion igår hos vixlove. blev dock inte alla, men en del av gänget. det var härligt. bille, jag, lina, viki, elin, orre, johannes. bille är den stördaste killen ever, seriöst? helt störd i huvet, men jag klagar inte. vi sjöng kareoke, käkade popcorn, snackade &kollade porr. (johannes &bille ville blö) HEY-DET-VAR-VERKLIGEN-INTE-KUL! men men vad ska man göra? jag &vix gömde fjärrarna tillslut med orre visade vart dom var. sjukt skönt att träffa johannes, m<3 helt underbart. jag satt och kramade på honom hela tiden &pussade honom. kliade honom på ryggen också som vanligt. hey we missed you. men som oskar sa "det känns bara som han varit borta 1dag" skönt att höra hans skratt också. wi. kom hem halv 3. och mamma väkte mig halv fyra nu på eftermiddagen/kvällen. WTF? jag vet verkligen inte varför jag sovit så länge, helt sjukt ju! sovit bort hela dagen. jag som skulle städa, plugga &sånn. jeh right. pallar fan inte det nu heller. mitt hår är sjukt snyggt idag. seximama!
Pussy

Inga kommentarer: