onsdag 5 december 2007

grattis pussypalo!

grattis palopussy 17årar idag va. bara 1 år tills du blir bigmoma på riktigt nu va. hehe. får du sköta dig så du kommer in på tivoli. inget falsk leggande nu va?hade möte idag. vi, eleverna, markus &deras lärare. först och främst? vafan var det för minihitler till lärare? hon skrek, gapade &var allmänt bitchig mot sina elever &elverna var likadana tillbaka. seriöst? wtf! vi alla var så arga när vi gick där ifrån så det var sjukt, 40minuter (om inte mer) spenderades på att snacka skit om de stackars äckliga eleverna &deras fina fröken. dem ska komma till oss några veckor efter lovet &då jävlar ska vi visa dom hur vi gör. vi ska mysa, dricka te, fika &vara allmänt söta &gulliga mot varandra? vadå? det är vi ju alltid. textil gruppen altså. åkte bussen tillbaka till skolan, vi promenerade ju dit? blev inget gjort för min del, drack 3koppar te och kikade i lite böcker. projektet känns sjukt gått. imorgon ska jag ha prov &gå till tandiz. jag har pluggat 1h och ska snart sätta mig &plugga tills vänner börjar. eller nått. sen blir det vila &plugga lite till. buh, orkar inte håller på att somna. hoppas bracie är snell så jag får dra av skiten snart. på fredag ska jag modella för lina &hennes porjket arbete, buh! det ska tydligen vara min turdag då också. undras vad som händer då? spännande, äh plugga var det va?


2 kommentarer:

Paula sa...

haha naj jag lovar ido. sen när jag blir 18 ska vi ut varenda helg :D haha om du inte tröttnat of course

Ida & Robin sa...

Lätt hii! jag tröttnar aldrig typ. ska vila från att vara ute nu, tills iaf januari kanske:) ingen utgång på hela december har jag sagt till mig själv. MEN ÄR SÅ JÄVLA SUGEN. slååååååå mai:D