torsdag 20 december 2007

tor

vaknade kl halv 9 av att världens bästa maggan ringde &väkte mig. men eftersom jag och mamma redan igår hade bstämmt att det fick bli sjukanmälning idag igen för mig så blev det ingen skola idag heller. altså, jag ÄLSKAR att vara i skolan. det är ju bara så mysigt? textil lektionerna ska vi inte ens börja prata om. iaf, somnade om efter jag snackat med maggan, minns typ inte vad jag sa? sen ringde väckarklockan 5 i 10 så jag kunnde sjukanmäla mig, så somnade jag igen &då ringer nån jävla tant från comviq (okej hon kasnke inte var tant men jo..) hon ville snacka med mig om varför jag bytade till haleböp. men hur fan hade hon tänkt att jag skulle kunna tänka klart när hon precis väkt mig &jag var ju faktis sjuk. så jag sa till tanten "altså ursäkta mig, men du väkte precis mig så jag har problem med att tänka klart, plus att jag är sjuk. så du kan väl dra ditt jävla tal någon annan gång?" (okej skptta jävla) så la vi på, men då gick jag upp &käkade frukost och satte min röv på soffan &glodde tv. sen kom lini hem och då blev det packa in julgåvor &lite mat. ikväll nu kl2000 ska jag till elin &byta julklappar med tjejerna. ryktet säger att vi ska fika också? oh lord, hoppas det blir mys. tänkte ta mig en promenad dit, jag menar jag har inte varit ute på 2dagar nu? &jag behöver lite kall luft and my beloved pinky. frästen bor elin inte alls långtbort så det blir lagom. imorgon ska jag fika med ft på dagen och senare har ebba bjudit hem mig på mat, glödd &juklapps byte. måste packa in hennes också. ih, hoppsa hon blir glad. jag tycker dom är fina iaf.
btw. mitt hår är fint idag, det är så lent. ibland är jag så nöjd med mig själv.

Inga kommentarer: