onsdag 19 december 2007

-

har INGA ord. verkligen inga, känner mig tom på ord. jag blir galen, G A L E N !
jag orkar inte orkar inte orkar inte, orkar inte. repeterar O R K A R I N T E !
det finns vissa som jag tycker borde växa upp, växa upp se sig omkrig och inte bete sig som 14 när man är några år äldre än det. jag tänker inte nämna några namn, för då vet jag att det blir ett stort bråk över det också, som sedan slutligen fixax på ett änu omognare sätt. nu är det fan nog, nog. tillräckligt, bägaren har runnit över för många gånger. vad får dig att bete dig såhär? är det din olycka om dig själv? att du är svag? eller är det bara att du har fastnat i tiden då du var 14. eller vänta? du kasnke bara är så, du kanske bara är en bitch? men äh, somsagt jag tänker inte säga någonting. och överstående grejer jag har skrivit är bara gissningar. (avklarat så får jag inte en kniv i ryggen för det heller, puss)

maggan, idag kom jag på mig själv lite. det är ju ganska mysigt med jul, jag menar om jag hade sluppit flänga runnt som en galning, skrapa ihop mina sista slantar (som jag hade velat köpa nått fint för) på en julklapp i sista sekund, sluppit stanna hemma i kalla sverige medans halva (eller mer) av min familj firar jul i varma thailand i bekinis käkandes på nudlar varje dag, och om jag hade haft haft kanske lite snö istället för regn? kanske då maggan, kanske. men detta året är så inte fallet, jag är ledsen älskling. jag har redan firat en jul där jag låg &sov halva tiden för jag hade partayat halva natten, på lördag kommer farfar och hämntar mig vid middags tid och jag &lina ska hjälpa med förberedelserna (detta mina vänner ser jag faktist fram emot så ta det inte negativt, tänk att jag måste förklara varenda lilla ord jag skriver för att människor senare inte ska missförstå, eller tolka som dem vill), sedan kommer väll släkten och det blir ett jälva kalas. jag känner på mig att jag kommer ligga på farfars kalla golv och äta på clementiner och dricka julmust. på julafton ska jag fara ut till min älskade mormor (ja jag älskar verkligen min mormor, hon luktar mormor och gör godaste kötbullarna i världen) kvällen kommer väll sluta i min kusins rum, där vi kollar på en ny nerladdad film och jag somnar först, vaknar senare och stänger av datorn. ja, och ingen snö kommer vi troligtvis få. men vadå? det skulle ju inte göra min jul bättre. jag gillar inte denna julen och jag vet precis varför, men det tänker jag inte säga för då ...såklart kommer någon misstolka det och sedan vara sur på mig och vara 14 igen och det, ja det orkar jag tyvärr inte av. men samtiligt kan jag väll passa på att säga, förlåt maggan jag lovar att uppföra mig nästa år.

1 kommentar:

Paula sa...

bitch! du kan fira jul med mig och tigris :D hahah

VET DU VAD IDO? VI KANSKE SKA SKAFFA EN TILL KISSE TILL TIGGE :D:D