fredag 21 december 2007

:D

hade typ skrivit världens längsta jävla blogginlägg så vill det inte sammarbeta med mig, och jag är trött?
har iaf ft fikat idag &pluggat. sen var jag hos ebba och käkade middag &bytade julkappar. JAG SKA GÅ &SE JOHAN GLANS FUCK YOU SAAAAAKKKAAAAAAAAAAAHZ. ska bli så jävla roligt, april kom till mamma! ja, det var väll detta jag orkade skriva nu typ? jo jusste, jag måste komma ihåg att ringa farmor imorgonbitti, farfar kommer 1130. dax att sova nu? japp. mitt mp3batteri är shlut, cry me a river &jag snorar som en 3åring som gått på dagis i 100år. (förlåt johannes, jag ska sluta) johannes tips mot förkylningen var "snyt dig mellan brösten gnällspik" alltid lika trevlig och mysig min bebis. han är dessutom kär i en annan en tjej på mint &vintage. hhihi, men jag vet ju ändån vem han kommer gifta sig med? viss bebih? moi! vi ska ha sjukt snygga ringar. jaja, nu ska jag sova. fint blogg inlägg detta blev. haha.


.;-^~äLzKaR dAjJE~^-;.

Inga kommentarer: