söndag 23 december 2007

jul hos farfar


farfar och hans urgulliga sambo gun kom och hämtade mig och lina redan vid halv 12 igår. vi skulle följa med dem hem &hjälpa till. och det gjorde vi verkligen, jag, lina och gun stod i köket länge och bakade massa saker. bröd, toscakaka, kokoskakor och jag &lini gjorde lite julgodis också. vet dock inte hur det smakade eftersom jag tryckt i mig massa potatisgratäng &hungra hembakade brödbitar vid middagen, men jag tror det smakade bra. sanna satt och åt godiset, hon gillade det iaf. stackarsfarmor trackaserade alla,mig, lina, sanna, niko, basse yeh you neme it, om vi ville vara tome men ickesa nicke. så rasmus fick vara det, min kusins grekiska fassa. ja, ungefär som han i tzatsiki. han &hans andra unge jorgos, som är dansk firar varje lillejul, eller som i detta fallet 22a hos farfar med julmat, öl och snapsar. ja, tillbaka till jultomten. det var trevligt &jag fick fina paket. dom vet vad jag gillar va. fick en tröja av farmor, en grå jätte fin, mössa &vantar till sälen resan (som jag ska terrorisera vix med min mössa), smink och duntofflor fick jag också av farmor och present kort på väla, fick en sån halsduksluva av min lille kusin, så glad jag blev! har velat ha den aslänge, så fick jag den. Ja, jag fick massa mer men orkar inte rabbla. JO, JAG FICK EN PIPPITRÖJA av gun också! &en bok om väskor, wiii. ska bli värska väskbästen. jag &lini fick nanna hos farfar &gunsan inatt för det blev lite kaos med sjuss hem, men det gjorde oss ingenting. vi somnade tidigt och vaknade lite i 12. då fick vi frukost och sen fick vi massa chips!!!!!!!!! omg, vi fick två påsar med 500gram i varje, fatta moffningen? mamma hade redan pakeliterat in våra julkappar;c damn it. men vi får ju dom imorgon, jag har ju redan fått mina fejkuggs av mammin. men ska få nått mer, typ småsaker, hihi älskar såsaker. (leopard bhn från h&m mamma?<3) näe, nu känner jag att detta urartar. jag bloggar kasnke senare. ikväll ska vi käka kyckling med sås, potatis o goda saker.
ps. man blir tjck av nudlar ds.

Inga kommentarer: