söndag 23 december 2007

hay!

jag gick loss på ½kg påsen chippe innan, hallå?! den kommer ju aldrig ta slut och jag ..JAG ÄLSKAR DET! såg även grinchen innan, jag är faktis inte som honom. nathalie i min klass kallar mig grinchen så det har blivit ett litet nickname 4 me på textile. men jag är inte som honom faktis! jag gillar julen, ibland. nu gör jag det. mys imorgon hos mommie & jag klämmde lite på mina juleklappar innan &försöker få mamma att säga vad jag ska få av mommie &moster, men icke. hon är svår den dära mammi. eh, såg en shekerig jul innan, jag får aldirg nog av shrek, I LOVE HIM! dom små bebisarna, oh. &hela altet är ju bara så jävla roligt. mina duntofflor kommer aldrig lämna mina fötter, sorjlig jag är. lina fick sms av pappa för en stund sedan där det stod............. INGENTING! undras vad det ska betyda? kanske hej? god jul? eller kasnke absolut ingenting. min pappa är duktig, jävligt teknisk! you go dad! äh, en dush hade suttit fint.

PEACE AN LÖVE

1 kommentar:

Paula sa...

haha ja en bebbis kisse :D mmmm fast vi måste hitta en fin först :)
du kan få komma och klappa den när vi får den :D