måndag 24 december 2007

CHRISTMÄS EJV.

julmys, julklappar, julmat, juligt hos mormor hela dagen. mysigt, julgran och allt. vi har ju ingen här hemma eftersom vi inte orkade eller ville. men det var mysigt hos mormor, carina kom också en stund och sa hej när vi satt och fikade, mysigt. pappa ringde för att säga godjul från thai, it totaly sucked. jag började böla i telefon, jag är så jävla kännslig. i have 2 stop. altså jag får damp snart, ska bli så jävla skönt att åka bort v3. sälen med baby here i come! fy vad det ska bli mysigt, sälen 1vecka med viki och hennes ur mysiga familj, som är mitt andra hem. till och med vix pappa sa det till taxichaffisen. måste ringa mina raringar imorgon, des, vix &maggan. dem kanske vill joina tomten är far till alla barnen, eftersom jag inte har lust, eller cash att gå ut. eller cash har jag, men ingen lust. nyser som en liten mus som fått nått i nosen, äh whatever. (ingen gillar mina liknelser iaf) på onsdag blir det väla, väla, VÄLA! mitt paradis, ska försöka köpa nått fint till maj, nyårsoutfit saknas, present till emilie &kanske en fin outfit till kvällen? orka att jag köttar timbaland &pussycat dolls? give me som new music. äh lite dillchips på detta?

Inga kommentarer: