måndag 24 december 2007

V?

till virre.

hej virrebroe!
you know i miss you. i wanna häng with you, do you wanna häng med sishoe? jag vet att du också saknar mig, för du tycker jag är cepe i huvet. jag älskar att komma hem till dig och du är där, du vet hur jag alltid gör? först plingar jag på dörren, utan att någon öppnar så stiger jag in. din pappa brukar säga "jaha är det du" jag lägger mig ner på dina sista trappsteg upp också kruper jag fram till din dör och knackar på (hehe ibland knackar jag inte ens) också kommer jag in, hihi så brukar du sitta vid datorn, eller ligga i sengen så kramas vi jette lenge för vi är prah kompisar. du vet vad jag älskar mest. ligga i sengen eta chips &spela music quiz. vi får 10 var också den som får mest vinnor. du burkar alltid vinna för det är din påd. men jag älskar dig iaf. haha jag minns när vi träffades första gången, det var hos terroristmats &jaf fick tuggmi av dig. men ibland är du inte snell, då sheller jag på daj. sen har vi makear vi upp, troligtvis med chips eller godis. (fan vad jag är phet) fast jag gillar också pasiansduell, haha jag kan sitta flera timmar och spela med dig. lova en sak? att om (jag säger om, det kommer aldrig hända. snälla gud!) om hångelklubben väljer att gå skiljda världar (gråtah lite svett, gör inte det!!!) så måste vi vara broehoes? låfa? puss virreh.

I LOVE FÅRET
4EVAH

Inga kommentarer: