lördag 29 december 2007

parthe

gårkvällens pubbande blev lyckat. vi skulle börjat på pp, men där var liveband så vi drog till steakhouse istället och paxade ett bord. vi satt där och drack cider &shottade lite, sedan blev jag sugen på att följa med ut, så det gjorde jag! och så roligt vi hade, jag &ebba. (viki åkte hem tidigt:*) ja, och när ebba blev fastklistrad i någon annan terroriserade jag siroky +co. äh, vafan gör jag inte för att slippa vara ensam, hade fan kunnat vara med vemsomhelst! haha. roligt var det iaf, pallar inte berätta vad som hännde &så, men kul var det iaf. roligt att vara ute med ebba, det var längesedan. vid lite över 3 tog vi taxi hem som pappa peter pröjsa. taczipappinpeter. när jag kom hem drack jag vatten och käkade ostbågar, gott! vaknade vid 12 idag, sedan käkade jag frukost och vilade ögonen lite. sedan blev det ut till kusinelin som fyllde 19, shoop! mat, mat, efterrätt &godis. jag är nöjd. kom hem vid halv 11. nu ska jag se tv och trycka i mig fler ostbågar? haha vem vet. jag kommer rulla fram efter lovet. men ja, kanske ska följa mina nyårslöften denna gången? hehe. i sux.

PEACE LOVE AND BIRA

Inga kommentarer: