fredag 28 december 2007

outgang

igårkväll somnade jag fakkin 8a &vaknade halv12 imorse, jävla massa timmars sömn, men ändån seg. troligtvis för jag sovit så mycket.. blev stan med lini, orre och ppbabi. i love rea, min snygging väst med inbyggda bröst var på rea, kom till mamma. så den får bli min nyårsoutfit med en svart grej under gottie. blev även ett långt linne med vita knappar, sånna som jag älskar. (typ som min marinblåa tröja) &ett annat linne som är gråt, långt och så är det en tjej på med lite glitter. hahahahahahahahahhaha jag skulle nyss stänga in oskar på rummet men jag råkade slå dörren i huvet på honom, hehe. ja, ikväll ska jag lina och orre ha romantisk middag med raklett, sallad &klyftpotatis. nam nam. sedan ska vi möta upp lite fländz i stan och pubba. yeh bebi. blir jag, oskar, lini, pp, emilie, ebba och elin. de andra svarar inte på mina fina sms. jag har gratis sms i 30dagar! vem vill bli terroriserad? hehe. jaja, laga mat var det.
pussy

Inga kommentarer: