söndag 30 december 2007

wha?

är det bara jag eller går tiden så jävla fort? imorgon ska man fira in det nya året, IGEN! det blir mitt 3e nyår tillsammans med ligan 0f 4, oskar, lini, jojje &jag. inte bara vi, men vi har hängt ihop 3nyår irad, shit det är så sjukt egentligen, men det är en annan historia. är glad att vi får vara tillsammans, var ju orlig över att jojje inte skulle få vara hemma, men hey! here he is<3. alla håller på att resumera sina år och jag ska väll inte vara värre? jag har ingen längtan efter ett nytt år, en ny start överhuvudtaget. 2007 har varit ganska okej, fina återseende iaf. helst hade jag velat trycka på pausknappen någon gång under sommaren, helst när det var sol. sommaren som gick var absolut helt jävla underbar. med 18års firande, min, maggans, oskars. siesta som en underbar början på en fin sommar. (jag längtar redan till siesta 08 oki?) hilda veckan, steninge tillsamans med hilda då vi hade underbart väder &solade varje dag &svettades i friggan. samt terroriserade mrjohn, haha! jag saknar dig. (eller sakner er båda varfan är john?!)för att inte nämna alla kvällar, nätter och dagar tillsammans med tjejerna i klassen. ni vet, big love. trean har lärt mig mycket, och jag har kommit närmre vissa i min klass. men jag har självklart kvar mitt murrteam. ja, enheldel fina grejer har jag varit med om. morgondagen kommer firas hos maggan med gänget. jag, josse, maggan, viki?, des?, emilie, lini, oskar, pontus, bille, h, johannes. lär bli fett roligt och mysigt. först blir det förrätt, middag och efterrätt. sedan partyparty och mys.
tänkte slänga in listan som alla gör också. puss.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, gick ut lagligt franförallt och festade rejält mycket.
2. höll du några av dina nyårslöften? vadå nyårslöften? nej!
4. dog någon som stod dig nära? nej
5. vilka länder besökte du? polen, danmark
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? mer sol under sommaren, fler slantar.
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? äh, för många.
8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? troligtvis återseenden och mina vänner.
9. största misstaget? nej, det finns inte.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? inte allvarligt.
11. bästa köpet? mina jeanshorts, fast dom fick jag av maggan. mina leopardtrosor. haha
12. vad spenderade du mest pengar på? kläder, fest.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? ja.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? hm, lover i don't have to love, eller nått med svenska
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare:D
16. vad önskar du att du gjort mer? pluggat.
17. vad önskar du att du gjort mindre? slösar slantar.
18. hur tillbringade du julen? med min släkt (-pappa&co) hos farfar 22a, 24hos mormor<3
19. blev du kär i år? blev jag? blev jag inte? vi säger inte.
20. hur många one night stands? piiiiiiiiiiiiip.
21. favoritprogram på tv? vänner, såklart.
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? ?
23. bästa boken du läste i år? men vadå bok?
24. största musikaliska upptäckten? extremt kär i amy whinehouse &laleh
25. något du önskade dig och fick? massa saker, speciellt en. hihi
26. något du önskade dig men inte fick? Ja, säkerligen. men det skiter jag ju nu?
27. årets bästa film? men orka? disturbia har satt sina spår iaf. ahahha
28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? var bakis med oskar, lini &hilda. käkade chips i pappas trägård och blev ner puttad i poolen, käkade tårta hos farfar. drog en fika på mezo med kitty, hilda, john, lina och oskar
29. de bästa nya människorna du träffade? jag har inte träffat så många nya, bara paula typ. &hon är ju snäll, hihi.
30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? varieras, slö.
31. vad fick dig att må bra? KOMPIS<3
32. vilken kändis var du mest sugen på? pete fuckingdoherty<3
33. vem saknade du? hilda mest.
34. favorit månad? juni, juli, agusti<3
35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? pst.

Inga kommentarer: