tisdag 20 november 2007

creep

blev gilmore girls & one three hill innan. älskar att vara hemma tidigt så jag får se det.
sedan skulle jag ta mig från linas rum till toan, så precis utanför linas rum ser jag en svart ganska stor sak. jag bara wtf, böjer mig ner och kollar vad det är. gissa vad det var? en fet jävla skalbagge!!! jag är inte den som är typ rädd för sånna, men altså denna ade kunnat bita av min stortå och vafan gör det i vår lägenhet? den är sjukt äcklig och ligger kvar på rygg utanför linas dörr. jag vågar fan inte röra den, inte lina heller. vi får vänta på stå(h)l kvinnan her slef, mum. hoppas hon kan ta bort den. bara tanken på att röra den får mig att få rysningar i hela kroppen.

min outfit är också bland det 6igaste som finns idag
gråa knästrumpor
pricka shorre
bigmama grå tish, som jag fick av des.

erkänn att ni vill komma hit &slicka på mina ben?

1 kommentar:

Anonym sa...

aa, lätt!