tisdag 20 november 2007

;c

creepet var inget creep, det var bara lite sytråd. eftersom mamma syr som en galning nu förtiden så har vi värsta syslöjdssalen i köket. imorgon ska jag ha syslöjd, wi! då ska jag rita klart mitt möster, sen ska jag sy! kommer lätt bli typ världens snyggaste tjocketröja? so long suckas. pappa ringde innan och han ska bjuda på hamburgare nästa vecka, namnam. thea skulle till farmor imorgon och sova, jag frågade pappa varför. "för hon vill, eller haha hon vill inte egneltigen" men dom tvingar dit stackars ungen, näe det är cozy att nanna hos farmor, man får god mat, också får man se vilken film man vill. farmor har typ alla astrid lindgren filmerna. thea, hon bjuder säkert på godis också! thea hade sagt "jag vill inte sova hos den jävla farmor" men snutte då. hon kan få komma och sova i min säng? hoppas hon vill det någon gång, jag längtar tills jag får barn. eller näe, jag tar tillbaka det.

<3<j<3

Inga kommentarer: