tisdag 20 november 2007

clean up

varför är jag så trevlig mot försäljare i telefon? idag tjänade jag iaf 1rakhyvel och 2rakblad för att jag var så snäll. och jag får bara betala portot på 29:- dom har säkerlgigen lurat mig. jag var nyvaken också. dom hade kunnat lura i mig vad som.

har städat mitt rum idag, hela. då menar jag allt. gardroben, hyllan, golvet, sängen,datorn. allt. och så rent det blev. m, sängen är nybäddad i rött, namnam. mamma kommer bli så stolt över mig. jag drog ner alla bilder från gardroben också, har kännt att det har varit dax länge, men inte haft orken. idag hade jag orken, jag stog där drog och slet ner gammla vänner i pannik. skönt att få ner dem. eller vissa av dem iaf, satte upp 2nya bilder. på des, maggan och viki. hittade även sjukt mycket minnen när jag städade. halsband, armband, ja en jävla massa minnen. nu är jag helt jävla slut i armarna. i hela kroppen egentligen. ska se på tv nu.

KÄRLEK

1 kommentar:

Paula sa...

dokti ido :D