söndag 22 mars 2009

Lovar du att vara ärlig? ofc
Du heter: Ida M.Ståhl
Smeknamn: Idus
Låt som när du är ledsen sörjer till? coldplays trouble. jag älskar den!
Beroende av: Anna, Läppsyl
Vem behöver du mest just nu: Anna tror jag. The one.
Vad tror folk om dig? Olika. Mest att jag är förvirrad tror jag.
Stämmer det? Yes
Vad får du oftast komplimanger för? att jag alltid är glad tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon? jag gör inte sånnt.
Hur imponerar man på dig? man är sig själv till 100% också har man sjukt bra humor!
Brukar du skratta för dig själv? all the time
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 'så snällt! vid fem-tiden vore bra' från min boss
Var bor du? helsinborg/pålsjö östra
Trivs du där: jadå.
Äger du några converse: tror det? fast jag vet inte vart dom är?
Sprit, cider, vin eller öl: ölish
Brukar du bli för full: sometimes
Vad har du för mobil operatör: halebop.
Är du allergisk i mot något: icke
Har du haft sex idag: icke
Nästa mål i ditt liv: avsluta lite grejer sedan dra här ifårn!
Hur svarar du i mobilen: just nu är "holaaa" en fin kandidat annars beror det på vem som ringer. oftast blir det bara "hej hej" eller nått.
Vem ringde du senast? öh, orvar tydligen?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "ta det lungt då"
Antal timmar sömn inatt: kanske 8-9?
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ofc
När mår du bra: när jag är omgiven av människor som gör mig lycklig, så lycklig så jag bara vill kramas isönder.
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött som fan i huset!
Vanligaste färg på dina kläder: black
Vad tycker du om fötter: no probs
Vad saknar du: två av världens finaste vänner som är bortresta under en längre period.
Hade du en bra kväll igår: jajjamen!!
Favorit dryck på morgonen: berocca upp i skallen!
Rakar du benen: inte på två veckor.
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika, vid 23.
Är du blyg? icke
Sysslar du med någon idrott: icke!
Vill du hellre ha mail än brev: yah
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: icke
Har du spytt offentligt: mh.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: varit en riktigt sving kille, dragit över hur många brudar som helst. pratat mig till sex. haha!
Är du nöjd med ditt liv: jadå.
Är du bortskämd: icke
Vad gör du i morgon: jobbar
Vad är det värsta du vet? girliegirls.blod.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? öh, olika. men iaf 500:-
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? öh?
Vad längtar du till? Hösten.
Har du bra vänner och äkta vänskap? få.
Vad använder du för shampoo? det som finns hemma
Vad är det finaste du fått? finaste. min lillasyster tror jag.
En speciell dag du minns: just nu, dagen då jag fick kramas på anna igen:*
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: näh
Om fem månader: i värmen, i hope.
Du samlar på: damm tyo.
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen just nu
Gillar du golf: icke
Vilken tid gick du upp idag: 11.45
Har du sovit i din egna säng inatt: ofc
Har du strumpor på dig nu: strumpbyxor
Är det okej att gråta: självfallet
När grät du senast: måndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, resa, resa, resa!
Bär du glasögon eller linser: sunnabrills, ja!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: icke
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12 typ
Har du piercing: ofc
Vill du gifta dig: icke
Vill du ha barn: ja, men jag vill inte föda
Solar du ofta: solarium ibland, det går i vågor. på sommaren all the time!!
Är du bra på att laga mat: sådär, lina tycker det liknar kräk.
Är du flygrädd: icke
Hur vig är du: hahahhahaha!
Är du musikalisk? njäe.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cokie.
Vilken är din favoritglass: ben and jerrys:*
Tror du på ett liv efter döden: ofc
Tycker du om sushi: OH JAAH!
Vad äter du helst när du ser på film: chippe eller pop.
Bor dina föräldrar tillsammans: icke
Har du tandläkarskräck: fick lite efter tandställningen
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: blågrön, i think
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.
Biter du på naglarna: har börjat igen, dålig vana som fan!!
Röker du: ja. ibland.
Hur ofta tränar/motionerar du: promenerar till och från jobb varje dag. sedan blir det oftast 3-4 långpromenader i veckan.
Senaste låt du hörde: true colors - cyndi lauper

Inga kommentarer: