tisdag 24 mars 2009

alla öser över fina grejer till mig idag. jag blir så rörd.

"har jag berättat för er om min bästa vän? inte? eller? i vilket fall som helst kan ni få höra det igen. ida, idus, vi upptog kontakten redan innan gymnasiet startade. jag tog mod åt mig och skrev ett litet inlägg på hennes sajt. när vi satt där vid uppropet första dagen möttes jag av ett varmt leende och en vinkande hand och jag förstod direkt att det var början på en longlasting vänskap. ni som känner igen er vet känslan. när det bara klickar och man känner hur bra man funkar tillsammans. jag kände det genom ett leende. sjukt. vi har haft våra riktigt tajta stunder, och även stunder då vi varit mindre tajta. men jag har alltid vetat att hon funnits där för mig 24/7 oavsett. nu tror jag aldrig att vårann vänskap kommer vara något annat än tajt. shes the fucking sunshine of my life. get it?"
http://desireesofie.blogg.se/ aka my life

också fick jag ett sms av min 'chef'

Inga kommentarer: