torsdag 13 november 2008

igår börjades hos kidsen, avsltades i des säng. där emellan han jag med, middag/fika på viva med anna, josse, des också kom billsan. där satt vi och pratade en lång stund innan vi bestämmde oss för att gå på bio. "låt den rätte komma in" det skulle vara en "romantisk komedi" pyttsan dudes. det var inte romantiskt? det var bara läskigt, jag skrek i hela biosalongen och sedan tvingade jag på mig hos des, för att jag inte vågade gå från busshållsplatsen själv. och vem har jag drömmt om inatt? jo, lillchejen i filmen som är vampyr, ja hon lever på människoblod. i hate blod, så det var inte the kind of movie for me. fast bara jag och anna som tyckte den var läskig. he-he, tur att jag satt och kramade ihjäl anna då. och de andra satt och bara satt. efter mina hundra drömmar om den läskiga tjejen fick jag gå upp, och ta mig till kidsen. fy, det var ritkigt jobbigt. ville bara ligga kvar i sängen..

imorgon skulle jag varit ledig, men daddykidsen ringde precis och bad mig snällt att komma under förmiddagen bara. hoppas han är hemma innan 1 för jag M Å S T E till banken, annars är jag dödens i think. får prata med honom imorgon. och i helgen ska jag bara ligga på min gomp.

Inga kommentarer: