fredag 14 november 2008


här sitter jag, och suktar. jag har precis provat min studentklänning, ja den passar fortfarande! så nu måste jag blogga om denna underbara varelse. den är silvergrå, med ett lilaband under bysten. oh! också är den puffig, världens puffigaste. det sägs att jag visade rumpan (leopardundies ftw) för hela min klass under chanpangefrukosten... inte vet jag om det var för den var för kort, eller om det bara var puffet? den är underbar iaf, och jag kan inte slita mig ifrån den. jag klappar den varje dag innan jag lägger mig, och provar den minst en gång i månaden. den ligger mig altså varmt om hjärtat. men när, när, när, när ska jag få använda den igen? des är det ok om jag har på mig den på din förfest? den är ju så äckligt underbar. också har jag sytt den själv, och designat den själv. så ingen annan har en sån<3>

Inga kommentarer: