onsdag 22 oktober 2008

min sista dag i sthlm tillsamans med barnen spenderade jag först tillsammans med a på djurgården. vi tog en prommenad och han fick leka av sig lite på en ful lekplats. efter promenaden åt vi mat, vilade och mötte upp s, k &lilltjejen. då blev det fika på nk och mys på hm. jag är nöjd. s ville ge mig en ny frisyr också, men det får bli en annan gång. tusentack:* flygresan hem gick fint. fast hatar de små planen, mår illa också låter de så jävla mycket. när jag kommit hem slarvade jag bort min mobil dirr och min säng är as hårig efter att katten har legat där. imorgon ska jag bädda med nya lakan, I G E N ! imorgon är jag sugen på en chailatte, chips och en date.
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

WILKAMMEN HOME! hähäh Helsingborg is happy to have you tillbaka :D men jag mest*. Ellerhur, jädrans trams de som va så sköna? NÖFF. Hoppas ja får nya! Ja vill till malmö och köpa stövlar imårron, sugen? sen ska jag dricka massa öl, sugen? Outfiten är hemlis, får veta snart ;D eller så får du ett sms när som helst.. haha. fem spänn på att detta är den längsta kommentaren ever? LOVIE!