tisdag 21 oktober 2008

imorgon har världens finaste par 3år tillsammans. ni som känner mig vet precis vilka jag talar om, linifini &orreman såkklart. för saken är den att utan lina och oskar hade min vardag blivit så jävla grå. jag får hänga hur mycket jag vill med dem, oskar är världens gulligast mot mig. som här om helgen när jag var världens mest opeppade person, så dök jag upp på en fest och oskar säger "mamma har ställt fram extra sängen" bara en sånn sak att jag får sova med lina och oskar hur mycket jag vill typ, och de går att hänga med utan att de ska pussas hela tiden. oskar är nog (jag är ganska säker på det ja) det finaste som hänt lina. oh. vill inte ens tänka tanken utan de två. oskar har blivit en av mina närmaste kompisar och han har givit mig min finaste johannes. &alla andra där till, hela grabbskaran med bille &h i spetsen. inte för att glömma lille viktor, han och jag har också tillbringat många nätter ihop (i extrasängen såklart) med film, chippe, och filmtittande.

till saken hör iaf denna.
det finns ingen kärlek när lina och oskar inte är tillsammans. inte för mig.
ni är världens finaste, jag gillar er mega.






Inga kommentarer: