tisdag 14 oktober 2008

igår var jag tröttare än tröttast. fick sovmorgon av fina s pågrund av min tågresa. efter jag jobbat åkte jag hem och tog med mig lina till haket för att gå lite mat i magen. vi hade ingen mat hemma, jag var hungrig som en get (hade käkat frukost kl 06.30) och sedan hade vi ingen lust att laga heller. det var gott med haket. sedan drog vi och mötte upp avv &gänget. avv fyllde 18 och det nalkades öl. jag glömde mitt leg men lyckades blinka till mig en sittplats på crom iaf. orre var lite tjurskallig innan vi gick in på crom, så jag smsade 118100 och frågade hur vi skulle få in honom. svaret fick jag när jag satt hemma och kissade och det var så attans roligt.

"Det är troligtvis inte särskilt omtyckt om ni skulle ta med en orre in på Crombar. Ni kan ju testa med att fråga om det är okej, men tänk på att djuret kan bli väldigt besvärat och att det kan bli världens kalabalik."
det var gårdagen

Inga kommentarer: