söndag 12 oktober 2008

here i am
ända seadn jag lämnade hilda på östersund station för typ 5h sedan har jag gråtit och sovit om vartannat. jag suger, men detta tror jag fan suger mer. jag är måttligt trött på att åka tåg. och när jag kommer hem har jag åkt tåg i ett dygn på typ 4dagar. i fredags var jag och hilda ute en sväng i östersund för att göra det lite osäkert. då undrar ni säkerligen om vi lyckades? ja, klart att vi gjorde. vi hade kul, mysigt och snurrigt. vi lunkade hem till hilda efter mcdonlas. och somnade i sängen bumms. i lördags drog vi till åre och där tillbringade jag mitt sista dygn i norrland. det var helt bäst, för bakis. jag gillar åre. det var så fridfullt och skönt. när jag kommer hem imorgonbitti väntar mina kids på mig. så imorgon ska vi vara pigga och glada och passa barn! det funkar nog. ska försöka få några timmars sömn innan jag ska bya i hässleholm vid 4-5. hjälp. jag kanske har tagit fel plats? jag fattar ingenting?
PUSSE

1 kommentar:

Anonym sa...

aw snuffe :) du kan alltid komma ner en sväng i stan så kan ja hjälpa med kidsen, ska hämta peters systerdotter på dagis vid ett, sen håller vi till i stan. ringer imårron istället ;D lovie!