söndag 10 augusti 2008

spontana utekvällar i mitt lilla, lilla hjärta.
des bjöd förs mig på mat på bigbuddah, lina var också med. efter moffning kom anna ner till stan &mötte upp oss på hampan, öl, öl, öl &lite nötter. maggan joinade också gänget och det känndes skönt att vara ihop igen. anna skulle jobba &resarverade platser till oss i baren, haha. även 3cider &2glas vatten! vattnet var till maggan &lina. också skulle dom spela oss ett spratt. ett glas renvodka+en lek+en maggan= sprattet. haha, jag kan säga att vi fick oss ett gott skratt. sedan dansade vi loss på steakhouse och tillslut hamnade vi på crom, jag var hemma 3 imorse &somnade långt där efter. klockan ringde 11 imorse och jag var inte glad att gå upp till jobb. nu ska jag bädda ner mig i min säng, med en film &sova. imorgon blir det tidigt dagpass, shopping med kusinen och slutligen middag hos familjen arvid&märta.
P&K

Inga kommentarer: